O MNIE

By Żaneta Gy. - 11:21


Mam na imię Żaneta. Nazwisko ślubne, nowe (właściwie będzie za rok,
ale już się do niego przyzwyczajam, a co!). 

Z wykształcenia jestem pedagogiem, zawodowo pracuję w szkole, 
na poziomie najmniejszych milusińskich: dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.





Mieszkam z człowiekiem, który wysupłał ze mnie wszystko to, 
co najlepsze. 
Nazwał moje zalety i wady, 
a ja poznałam przy nim wartość długich i szczerych rozmów.
(tęcza, amory, love!)




Kocham poznawać nowe miejsca, ludzi, obyczaje, smaki.
Kontempluję życie, spotkania ze znajomymi. Staram się przeżywać życie w pełni.
Zbieram dobre chwile i czasy w pamięci, bo wiem, że nic nie zdarza się dwa razy.

Na moim blogu dowiesz się, jak żyć w szczęściu i zadowoleniu, przy tym nie bzikując.
Podpowiem, jak radzę sobie w pracy,
odkryję rąbka tajemnicy świata edukacji z mojego punktu widzenia.
Postaram się umiejętnie opowiedzieć, jak nie oszaleć w związku
dwóch charakterków
 dobranych na zasadzie zupełnych przeciwieństw.
Zwrócę uwagę na małe rzeczy, wypowiem się na parę kwestii
i będę popijała herbatkę w trakcie odpisywania na Wasze komentarze. ;-)


  • Share:

Podobne posty

0 komentarze