Kontakt





Cześć, tu Żaneta.
Od dziecka miałam pod łóżkiem pamiętnik.
Już nie mam.
Jest blog, na którym chcę zapisać to,
co mnie porusza, interesuje, ciekawi.
Wrócę do tych postów za dwadzieścia lat
i przypomnę sobie dobry czas.

Z wykształcenia nauczycielka dzieci
w klasach młodszych,
z powołania humanistka i marzycielka.
Ciągle poszukuję swojej drogi,
cieszę się życiem, uwielbiam odkrywać.




Kocham podróżować, męczę się długo w jednym miejscu.
Zaczynam coraz mocniej zwracać uwagę na to,
co dzieje się we mnie i wokół mnie.
Czytam, bo lubię.
Zapraszam do czytania i komentowania! :-)


Masz pytania, uwagi, czy po prostu chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz chociaż krótki list! 

zanetagarczynska@gmail.com

Lub skontaktuj się ze mną na profilach społecznościowych -> guzik przenoszący do profilów na Facebook/Instagram znajdziesz po prawej stronie! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

INSTAGRAM

@zan.garczynska

Uwaga!

Wszelkie prawa zastrzeżone. Moje dumki są moją własnością, prywatne zdjęcia również. Skontaktuj się ze mną, jeśli kiedykolwiek przyjdzie Ci do głowy coś skopiować lub podebrać!