Kontakt

By Żaneta Gy. - 11:27





Cześć, tu Żaneta.
Od dziecka miałam pod łóżkiem pamiętnik.
Już nie mam.
Jest blog, na którym chcę zapisać to,
co mnie porusza, interesuje, ciekawi.
Wrócę do tych postów za dwadzieścia lat
i przypomnę sobie dobry czas.

Z wykształcenia nauczycielka dzieci
w klasach młodszych,
z powołania humanistka i marzycielka.
Ciągle poszukuję swojej drogi,
cieszę się życiem, uwielbiam odkrywać.




Kocham podróżować, męczę się długo w jednym miejscu.
Zaczynam coraz mocniej zwracać uwagę na to,
co dzieje się we mnie i wokół mnie.
Czytam, bo lubię.
Zapraszam do czytania i komentowania! :-)


Masz pytania, uwagi, czy po prostu chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz chociaż krótki list! 

zanetagarczynska@gmail.com

Lub skontaktuj się ze mną na profilach społecznościowych -> guzik przenoszący do profilów na Facebook/Instagram znajdziesz po prawej stronie! :-)

  • Share:

Podobne posty

0 komentarze